Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Işıkhan: SGK 2025 Yılında 1,3 Milyar Lira Tıbbi Mama Ödemesi Gerçekleştirdi

  Çalışma ve Sosyal

 

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 0-2 yaş arasındaki inek sütü ve çoklu gıda alerjisi olan bebeklerin gelişimini desteklemek amacıyla Sosyal Güvenlik Kurumu’nun (SGK) 2025 yılı için 1,3 milyar lira tıbbi mama ödemesi gerçekleştirdiğini açıkladı.

Bakan Işıkhan, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, “Tıbbi mama desteği ile minik kalplerin yanında oluyoruz. 0-2 yaş arası inek sütü ve çoklu gıda alerjisi olan bebeklerimizin gelişimini destekliyoruz” ifadelerine yer verdi. Bu destekle, özellikle beslenme zorluğu yaşayan bebeklerin sağlıklarının iyileştirilmesi hedefleniyor.