Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yalova’da Mevsimlik Çiçek Dikimi Başladı

Bu haberin fotoğrafı yok

Yalova Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı Park ve Bahçeler Birimi, şehir genelinde mevsimlik çiçek dikim çalışmalarına başladı. Sonbaharın gelmesiyle birlikte, şehrin park, kavşak ve refüj gibi alanlarında çiçek dikimleri yapılarak yeşil alanların düzenlenmesi hedefleniyor.

Şehrin Farklı Noktalarında Çiçeklendirme

Belediye ekipleri, sonbahar mevsimine uygun çiçek türlerini park, çocuk oyun alanları, kavşaklar ve refüjlere dikmeye başladı. Bu çalışmalarla, şehrin estetik görünümüne katkı sağlanması amaçlanıyor. Yetkililer, kış boyunca renkli kalacak mevsimlik çiçek ve bitki dikim çalışmalarının, şehrin çeşitli noktalarında devam edeceğini belirtti.

“Vatandaşlara En İyi Hizmeti Sunmayı Hedefliyoruz”

Belediye yetkilileri, çiçek dikimi ile ilgili yaptığı açıklamada, şehri güzelleştirmek ve vatandaşlara estetik bir ortam sunmak amacıyla çalışmaların sürdüğünü ifade etti. Yetkililer, kış aylarında da şehrin canlı görünümünü korumak için düzenli olarak çiçek dikimi yapıldığını vurguladı.

Yalova’nın Yeşil Alanları Düzenleniyor

Yapılan dikim çalışmalarıyla birlikte, Yalova’nın kavşak, refüj ve yeşil alanları mevsim koşullarına uygun çiçeklerle donatılıyor. Belediye ekipleri, bu çalışmanın belirlenen alanlarda devam edeceğini ve şehrin dört bir yanında gerçekleştirileceğini kaydetti.